Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Smakowita pajda. Próbowaliście już?

Niedawno dostałam przesyłkę, której się absolutnie nie spodziewałam. Po otwarciu zabezpieczającej folii ukazała się piękna "skrzyneczka", po otwarciu której znalazłam 6 pudełeczek "Smakowitej pajdy". Trzy pudełeczka smalczyku były z dodatkiem jabłka i cebulki a pozostałe trzy z dodatkiem ziół ogrodowych. 
Przyznam szczerze, że gdyby nie ta przesyłka to nie spróbowałabym tego produktu ponieważ nie przepadam za smalczykami i ciężko mi sobie wyobrazić smalec z roślin..
A jednak! Smalczyk jest przepyszny :) Gorąco polecam go Wam do spróbowania, zwłaszcza ten z dodatkiem jabłka i cebulki.
Oczywiście te sześć pudełeczek podzieliłam wśród rodziny i znajomych i każdy był zachwycony tymi smakami :)





3 komentarze:

  1. Super niespodzianka. Z pewnością musiał smakować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, smakował :)
      Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  2. Oprawa jaka ładna:)
    Smalczyk jem czasem, ale tylko ten domowy, boję się kupnych, że będą mdłe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)