Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Miła niespodzianka

Wczoraj przybyła do mnie paczuszka, której się nie spodziewałam :)
Dwa razy do roku dostaję miłą niespodziankę od zakładów Kruszwica, dzięki czemu mogę wypróbować różne produkty :)
Tym razem w ładnie zapakowanym kartoniku były trzy oleje OLIVIER (uwielbiam ich opakowania i szkoda, że nie można takich kupić w sklepie ponieważ byłby to świetny pomysł na prezent dla kogoś kto uwielbia przygody kulinarne).
Dwóch smaków jeszcze kompletnie nie próbowałam (arachidowy oraz pistacjowy) i bardzo się cieszę, że będę miała okazję :)
Najbardziej jestem ciekawa pistacjowego. Dziś wieczorem będę szukać przepisów, aby go wykorzystać.. już po głowie chodzi mi połączenie truskawki i pistacji.. 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)