Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Próbowaliście? Trójkolorowy koktajl

Co jadam? Niby zwyczajnie, staram się cały czas szukać czegoś ciekawego, próbować. 
Ostatnio nakręciłam się na koktajle,nigdy wcześniej ich nie robiłam,może dla kogoś wyda się to dziwne albo śmieszne, sama nie wiem dlaczego, ale nic straconego, nadrobię:-D.
Pierwszy na tapetę poszedł Trójkolorowy koktajl. 
Wystarczy mango,kiwi i jogurt naturalny. Blendujemy mango w jednym naczyniu,następnie w drugim kiwi. Do szklanki wlewamy porcję mango kładziemy na to kilka łyżek jogurtu, a na jogurt wlewamy kiwi. Mi z 1 mango i 3 kiwi wyszły dwie szklanki. Owoce dobrze jest kupić dojrzałe. Sam koktajl oceniam na 4+.myślę że dla tych co nie przepadają za mango, można z powodzeniem zastąpić je bananem.


Smacznego,
Hanka 


1 komentarz:

  1. Jeszcze nie miałam okazji próbować takiego koktajlu i z tego co ja widzę, to wygląda on niesamowicie. Tak się zastanawiam jakby prezentowały się te warstwyu soku w nowych szklankach https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/zestawy-szklanek-i-kieliszkow gdyż właśnie sobie takie niedawno kupiłam. Myślę, że efekt na pewno byłby niezły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)