Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Zupa z zielonego groszku


Przyszedł czas na wypróbowanie następnej zupy ;)
Gdzieś w notatkach odszukałam przepis Nigelli na zupę z zielonego groszku. Próbowałam jej w kilku wersjach: z dodatkiem dymki – jak poleca autorka, z dodatkiem ziół, pieprzu.. jednak pozostanę wierna najprostszej wersji: bez dodatków ;)

Czas przygotowania: ok. 20 min
Ilość porcji: 2-3 miseczki

Składniki:
  • 1l wody
  • Bulion drobiowy lub warzywny
  • Ok. 4 kubeczki mrożonego groszku
  • 1 mozzarella

Przygotowanie:
  1. Do wrzątku wrzucamy kostkę warzywną, następnie groszek i gotujemy (ok. 10min). 
  2. Odstawiamy na chwilę do wystygnięcia, miksujemy, na koniec dodajemy pokrojoną mozzarellę i podgrzewamy przed podaniem.

5 komentarzy:

  1. Oo, czy to słynna 'zupa bagienna'? Też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie sie prezentuje ta zupka :) Ja wlasnie kilka dni temu postanowilam tez ugotowac taka zupke, zeby wykorzystac groszek zalegajacy mi od jakiegos juz czasu w zamrazalce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arven - tak, to słynna bagienna :)

    Maju - a ja nigdy nie mam groszku w zamrażarce i muszę specjalnie biegać po niego ;) Mam nadzieję, że Ci się udała ta zupka :)

    Paulo - to również moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą groszkową zieleń w miseczkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)