Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Zdrowe menu. I

Aby zdrowo się odżywiać wystarczy mieć chęci i dobry plan :)
Czasami brakuje nam pomysłów na smaczne, zdrowe posiłki i wtedy nasze menu staje się monotonne. Zazwyczaj kończy się na warzywach z ryżem albo gotowanej piersi z warzywami. Tak było właśnie u mnie. Od niedawna jednak zaczęłam przygotowywać sobie menu, drukować je i wieszać na lodówce :) Uwierzcie mi, teraz o wiele przyjemniej robi się zakupy i przygotowuje posiłki.
Jeśli wydaje się Wam, że nie dacie rady jeść 5x dziennie ze względu na pracę to uwierzcie mi.. dacie radę :) Przy mojej (dawnej) pracy na produkcji, przy różnych zmianach, nadgodzinach itp. zawsze jest czas, aby wyjąć sobie pojemnik z jedzonkiem i coś "dziabnąć" ;) 

Postaram się w miarę regularnie dodawać przykładowe menu, w który znajdziecie zdrowe przepisy. 
Wielkość posiłku dopasujcie pod swoją wagę i aktywność fizyczną (praca, sport)

Menu I

30 min przed śniadaniem 
0,5l przegotowanej wody z łyżeczką miodu (wodę przegotujcie sobie wieczorem by rano nie była gorąca)

Śniadanie:


2 śniadanie:


Obiad: 


Podwieczorek:

spory kawałek arbuza

Kolacja:












2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)