Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Sałatka z zupek chińskich


Bez wątpienia to moja ulubiona sałatka ;)
Przepis pamięta jeszcze czasy stażu w urzędzie, gdzie tuż przed Wielkanocą obmyślałyśmy świąteczne  menu. Codziennie ktoś podrzucał gazety lub wydrukowane z Internetu przepisy.
To właśnie wtedy wpadł mi w ręce przepis na tą sałatkę. Ponieważ były to moje początki w kuchni, a recepta nie wyglądała na skomplikowaną, postanowiłam wypróbować ;)
Uwielbiam ją za smak, za delikatność, a także za to, że mogę ją spokojnie zapakować na piknik i wiem, że nie będzie rozmiękczona ;)

Ilość porcji: duża miska
Czas przygotowania: 30 min


Składniki:
  • Podwójna pierś z kurczaka
  • Puszka kukurydzy
  • 2 różnobarwne papryki
  • kapusta pekińska
  • 2 zupki chińskie (np. kurczę pieczone z Knorra)
  • Mały majonez

Przygotowanie:
  1. Zupki zalać niewielką ilością wrzącej wody tak, aby nasiąkły wodą a nie powstała zupa. Przykryć na 5min.
  2. Podsmażyć kurczaka (przypraw nie musimy używać ponieważ przesiąknie przyprawą z zupek)
  3. Warzywa umyć, pokroić, odsączyć kukurydzę.
  4. Wszystkie składniki połączyć ze sobą, dodać majonez, ale tyle by złączył składniki (im mniej tym zdrowiej ;))

3 komentarze:

  1. w sałatkach najfajniejsze jest to że można łączyc tak rózne smaki. z zupek chińskich jadłam.. ale inną zupełnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię sałatki z mięskiem, ale zupek unikam, bo są niezdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny raz coś czego nie jadłam :) słyszałam o tym za to duuużo razy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)