Dania główne     Śniadania/kolacje     Zdrowe przekąski     Soki    

Mleko z orzechów laskowych

Zapraszam na kolejny "zastępnik" krowiego mleka :)



Składniki:

1 szklanka orzechów laskowych
3 szklanki gorącej wody

Przygotowanie:

Szklankę orzechów zalać dwoma szklankami przegotowanej wody i zostawić na noc.
Rano odlać wodę i ponownie zalać orzechy trzema szklankami wrzątku.
Całość przecisnąć przez wyciskarkę do owoców lub jeśli jej nie macie możecie zblendować wszystko w malakserze. Następnie przeciśnijcie wszystko przez gazę i gotowe :)

Miazgę, która Wam zostanie, możecie podsuszyć na patelni i użyć do granoli lub ciasteczek ;)

Zapraszam do wypróbowania:

4 komentarze:

  1. Jeśli ktoś ma bardzo stare mieszkanie to na pewno powinien skorzystać z bardzo dobrej oferty Prusaki .Ja z tej oferty korzystam od bardzo dawna i jestem z tego powodu bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten blog wszedłem z polecenia przyjaciela. Na pewno na tym blogu zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten blog. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ludzie mają świadomość tego co jest zdrowe, a co nie... Ja też staram się dbać o swoje zdrowie i stawiam na jak zdrowsze produkty. Chociażby teraz chcę pić wodę alkaiczną https://ideau.pl , która jest krystalicznie czysta i naturalna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)